8 d’abr. 2020

Estrellita 3 anys

Molt bona vesprada alumnes!

Com esteu? Jo ja estic pensant en menjar-me la mona de Pasqua, perquè tot i que no podem eixir encara al carrer, la mona sí que ens la podem menjar, jejeje.

Bé, ací us deixe les activitats d'aquesta setmana.

Necessitem un poquet de material, res que no tinguem a casa o no puguem fer fàcilment. Espere que m'envieu vídeos o fotografies vostres fent les activitats. Estic recibint vídeos vostres que són genials, em super encanten i em recarreguen les piles per a continuar endavant. Seguiu així.

La propera setmana són vacances i per tant descansarem, però quan tornem m'agradaria que ens connectarem per a veure'ns. Què us pareix? Ja us ho explicaré més endavant.

Una altra cosa, sabeu amb qui he parlat hui? En Toni. Siiiii en Toni. I m'ha dit que també té moltes ganetes de veure-vos. Mireu què m'ha enviat per a vosaltres!

VIDEO TONI

Per ara, ací us deixe les activitats que he preparat per a esta setmana. Espere que us agraden tant com a mi i que les gaudiu. Feu clic en l'enllaç de baix per a fer-les.

Una súper abraçada musical,
Cris.

Estrellita - iniciació 3



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada