1 d’abr. 2020

BENVINGUTS AL PAÍS DE LA MÚSICA

Hola famílies! Disculpeu per no haver aparegut encara per ací. Vos porte un material molt especial, tant per a mi, Xusa, com per als meus companys i els xiquets: El país d ela música. Un conte musicat que  vam fer els professors d'iniciació de l'escola que estàvem fa uns anys (Iván Cano, Paula Temprano, Alberto Martí, Eva Sifre i jo) per treballar els continguts de classe.
Els alumnes de 4A ja coneixen la història, però com que sempre em demanen fer les cançons i els jocs a classe, he pensat que esta manera de mostrar-la els pot agradar a tots.
Aniré penjant-la poc a poc i proposant activitats paraleles per a tots aquells que tingueu temps i ganes de fer-les amb ells. Cada trocet de la història te una cançó que us animem a cantar.
Una abraçada ben forta!

HOLA, HOLA! M'ESCOLTEU?


EL PAÍS DE LA MÚSICA: INTRODUCCIÓ


EL PAIS D ELA MÚSICA: EL REI DEL SILÈNCI


EL PAÍS DE LA MÚSICA: LA BOIRA


JOC: EL REI DEL SILENCI

2 comentaris:

  1. Hola Xusa! Qué chulo es tu teatrillo de sombras, es muy bonito.

    ResponElimina
  2. Bon dia Xusa, per davant els meus desitjos que tot ho tingues com mereixes. Com que penso que ja no estic en condicions d'aconsellar-te😉, el que si que vull és felicitar-te per dedicar el teu temps professional a un dels treballs més, sinó el que més, gratificants que hi ha. I, by the way, felicitar tots els nens que tinguen la sort de trobar-te en algun moment de la seva infància. Un petó molt gran, extensiu a tot el teu entorn més pròxim. Ah! Obviusly, m'encanta el conte i no no m'agrada el Rei del Silenci😘

    ResponElimina