1 d’abr. 2020

JOHN BROWN

Hola de nou!!!!!

Ja ha passat una setmana. Com esteu? Jo estic genial i espere que vosaltres també.

Estic molt contenta dels comentaris que m'envieu per mail i els vídeos, esteu fent un treball fantàstic.

Ací us deixe més activitats per anar fent durant la setmana. Vos explique un poc el que heu de fer.

Primer, cal fer clic en els auriculars per escoltar l'explicació de l'activitat. Després ens hem d'aprendre la coreografia de la cançó.

I per a finalitzar, farem uns exercicis de la CLAU de SOL. El símbol dels músics que vam donar a classe i que us agrada tant.

Ja em conteu durant la setmana quina és l'activitat que més vos ha agradat. Espere vídeos d'eixos súper xulos que m'envieu.

Moltes abraçades musicals per a tots!!!!!

Cristina

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada